چطور بادستگاه فرش را شامپو فرش بكشيم؟

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

چطور بادستگاه فرش را شامپو فرش بكشيم؟

۷ بازديد

چطور بادستگاه فرش را شامپو فرش بكشيم؟ بهترين قاليشويي در مشهد يكي‌از نحوه هاي متداول قاليشويي و خشكشويي فرش در خانه با به كارگيري از دستگاه ميباشد. در‌اين نوشته ي علمي قاليشويي به ارزيابي  اين مسئله ميپردازيم.

 
شامپو كردن فرش يك منش عالي براي تزكيه بسيار عميق خيس از تزكيه ميباشد و معاش قالي خويش را بسط مي‌دهد. از ميان بردن مبلمان از اتاق، با تمركز خلاء، و لكه هاي معالجه را پيش از شامپو خويش قرار دهيد. دستگاه را با مقادير مطلوب صابون خانگي و آب لبريز فرماييد. شامپو را در يك الگوي در سراسر اتاق ايفا نماييد و مطمئن گرديد كه به آرامي جنبش فرمائيد. اعتنا نمائيد كه زماني مخزن آب آلوده و كثيف مالامال ميباشد. بعد از شامپو، خوب ميباشد كه دستگاه را مجدد با آب سرد و فارغ از صابون خانگي ايفا نمائيد. مدام پيش از قرار دادن مبلمان و رويه رفتن بر روي آن، فرش را كاملا كم آب فرمائيد.
 
جا به جا كردن وسايل:

مبلمان و اثاثه اتاق يا اين كه سالني را كه مي‌خواهيد شامپو بكشيد
آحاد مبلمان را تكان دهيد در هر شكل شما فرشهاي خويش را شامپو فرماييد، در حالتي‌كه همگي قابليت و امكان پذير ميباشد، آحاد مبلمان را تماما از اتاق بيرون نمائيد. در حالتي‌كه شما نميتوانيد آن را از اتاق بيرون نماييد، آن را به يك طرف اتاق جنبش دهيد. دست كم، هر قطعه كوچك مبلمان را جنبش دهيد و هر جزيي ديگر را از اتاق برداريد.
در‌صورتي‌كه شما از قطعات گران قدر مبلمان كه طاقت فرسا ميباشد جنبش فرماييد، تصميم شما براي رخنه‌ آن ها در اتاق ميباشد. در‌صورتي‌كه شما مبلمان را در اتاق رخنه‌ نماييد، براي شامپو دشوار خيس خواهد بود چون شما مجبوريد در حوالي آن فعاليت فرماييد.
درصورتي كه نمي توانيد يا اين كه نميخواهيد مبلمان متعددي را جابجا فرمائيد، ميتوانيد مربع هاي فويل آلومينيومي، بلوك هاي چوبي يا اين كه فيلم هاي پلاستيكي تحت پايها يا اين كه شالوده را در طي شامپو مراقبت نمائيد.
 
جارو كردن و فراهم كردن فرش براي شامپو:

 
اتاق را كاملا خلاص فرمائيد شامپو فرش ها دارنده خصوصيت خلاء ميباشد، ولي آن ها در معناي جذب آب و ذرات خاك كوچك ميباشد. جارو كردن اتاق خاك، گيسو و توپ هاي گرد و غبار را حذف مي نمايد، فرش را براي شامپو فراهم مي نمايد. همينطور فرش را تر مي نمايد، كه شامپو را موثرتر مي نمايد.
از‌آنجا كه شما به كارايي مازاد شامپو برويد، يه خرده بيشتر از آنچه كه معمولا مي‌خواهيد خلاص گرديد. در خطوط بي واسطه به بالا و تحت در اتاق برويد و آن گاه يك گروه ديگر را كه او‌لين گروه را مي‌شكند، ايفا دهيد.
تحت عنوان خلاء، به‌دنبال لكه هايي كه نياز به پيش معالجه پيش از شامپو. يك يادداشت چسبنده يا اين كه نشانگر نوعي را در جاي قرار دهيد تا بتوانيد به راحتي آن را پيدا فرماييد.
 
لكه هاي خاص را برداريد!
 


 
معالجه لكه هاي خاصي را كه پيدا مي‌كنيد. با يك تطهير فرش اصلي، هر لكه اي اسپري فرماييد و شغل هاي تميز كننده را به طور بي واسطه اجرا دهيد. در حالتي كه مي‌گويد آن را با يك حوله مرطوب تميز فرمائيد، اين فعاليت را اعمال دهيد. در حالتي‌كه ميگويد آن را شكاف نماييد و شامپو را برداريد، اين فعاليت را جاري ساختن دهيد. برخي از لكه ها ممكن ميباشد علاوه بر حذف لكه ها نياز به چيزي داشته باشند.
برخي از شامپوهاي فرش براي لكه هاي طاقت فرسا به كار گيري مي‌گردد، به اين ترتيب ممكن ميباشد نيازي به به كار گيري از تميز كننده هاي لكه دار نباشيد.
 
 

باور نتيجه ها نمائيد كه مي‌دانيد كه ماشين چه‌طور عمل مي نمايد. در شرايطي كه شامپو نو ميباشد يا اين كه شما آن را اجاره ميكنيد، دستور كار هاي به كارگيري را بخوانيد. در شرايطي‌كه هيچ راهبرد وجود نداشته باشد، دستكم دستگاه را تحليل فرمائيد تا قطعات متعدد، دكمه ها و پيكربندي را مشاهده كنيد. اشكال متفاوت تميزكننده فرش وجود دارااست و آن‌ها به راه‌هاي متفاوت فعاليت مي نمايند. اساسي ميباشد كه بدانيد چه‌طور فعاليت مي نمايد.بعضا از شامپوها عمل مي نمايند چنانچه شما آن ها را مانند يك خلاء به جلو ببريد، البته اكثري ديگر نياز دارا‌هستند كه به عقب برگرديد و شامپو را همدم با شما بكشيد. درصورتي كه عملكرد نمائيد شامپو را به نحوه اي غير از روش پباده سازي استعمال فرمائيد، فرش شما تميز نميشود.نگاهي به يادگرفتن هاي آنلاين براي يادگيري اثر گذار ترين خط مش براي استعمال از شامپو خاص شما داشته باشد.پيش از اجاره يا اين كه خريد يك ماشين، براي تحقيق در رابطه اين كه آيا به وسيله موسسه فرش و قالي كوچك (CRI) تأييد گرديده‌است، تحقيق فرمائيد تا دستگاه فعاليت نمايد و موكت را به صورت موثري تميز نمايد. اساسي ميباشد كه از دستگاهي به كار گيري فرماييد كه به خير فعاليت مي نمايد، چون شما احتمالا فرش خويش را اكثر وقت ها پاك نخواهيد كرد.
 


 
دستگاه را با مقدار ما يحتاج آب مالامال نمائيد. برخي از شامپوها دارنده يك مخزن آب منزه قابل انتقال ميباشند و بعضي ديگر دارنده مخزن آب اثبات مي‌باشند. دقت به خط مالامال شدن حداكثر و اضافه آب بيشتر از آن را مي‌گويد. خط وجود داراست تا مطمئن خواهد شد دستگاه صحيح فعاليت مي نمايد.دستور كار هاي مرتبط با آب گرم يا اين كه سرد را دنبال فرماييد. آب داغ صابون خانگي را فعال خيس مي نمايد، بدين ترتيب معمولا بهتر ميباشد.
 


صابون خانگي فرش را اضافه نمائيد. يك صابون خانگي را گزينش نماييد كه براي شامپو فعاليت مي نمايد چون شما هر صابون خانگي با هر دستگاه عمل نمي نمايد. پور تنها مقدار صابون خانگي كه به عمل رفته ميباشد، تحت عنوان به كارگيري بيشتر ميتواند دستگاه را مسدود و يا اين كه سوراخ ذوب صابون خانگي در فرش خويش را. دقت فرمائيد كه آيا صابون خانگي به آب تميز يا اين كه به يك محيط غيروابسته بر روي شامپو اضافه مي‌گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.