مراحل اعلاشويي فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

مراحل اعلاشويي فرش

۶ بازديد

در مرحله اوليه اعلاشويي، غبار و گرد و خاك فرش بهترين قاليشويي در مشهد  را با دستگاه‌هاي اختصاصي مي گيرند. آنگاه فرش يك توشه به طور بي آلايش شسته مي گردد. تفاوتِ شستن فرش درين مرحله با شستنِ بي آلايش اين ميباشد كه درين طرز از مايع‌هاي منزه كننده مرغوب به كار گيري مي‌گردد. همينطور يك كارشناس و متخصص مربوطه، تار و پودهاي فرش را پژوهش مي‌نمايد تا شايسته ترين مايع تميز كننده‌اي كه با ساختار الياف و رنگ فرش سازگار ميباشد، تعيين نمايد.
مرحله سپس، لكه برداري ميباشد. لكه‌هايي مانند دمنوش، چربي، لاك ناخن و … به وسيله كارشناسان خبره قاليشويي چلسي كرج شناسايي و با منزه كننده‌هاي منحصر، لكه برداري مي شوند. اين مرحله بسيار ظريف و حساس ميباشد و نياز به اعتنا بالايي داراست كه صرفا از متخصصين زبده بر مي آيد.
در مرحله پايان، به درخشان كردن فرش پرداخته مي شود. در‌اين مرحله با به كارگيري از مواد منحصر فرش به خير و خوبي برق انداخته مي‌گردد تا به خصوصيتِ ظاهري آيتم پسندِ مشتري رسد. در آخر فرش با اتوپرس‌هاي قوي، اتوكشي و كم آب مي‌گردد.
در پايان، فرش با يك بسته بندي شيك، دربِ خانه به شما تحويل داده مي شود.
هزينه شست‌وشو با اين شيوه هم بستگي به همگي موردها بعلاوه فرآورده و رنگ فرش  دارااست. بعضي از فرش‌ها يكسري توشه نياز به شست‌وشو دارا هستند. بعضا نياز به مواد تميز كننده با ارزش‌هاي متعدد دارا‌هستند. همگي اين مورد ها در ارزش دريافتي براي اعلاشويي دخيل مي‌باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.