پاك كردن جوهر به وسيله مسواك يا اسفنج

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

پاك كردن جوهر به وسيله مسواك يا اسفنج

۵۴ بازديد

اين توشه، مي بايست از شير و مسواك  بهترين قاليشويي در مشهد   يا اين كه اسفنجي جديد به كار گيري فرماييد. بعداز آن با به كار گيري از آب و كف مبادرت به تزكيه ديگر لكه‌هاي ما‌نده بر روي فرش فرمائيد.
تزكيه لكه جوهر به ياري سركه و مايع كاسه شويياين طرز قادر است براي لكه‌هاي سابق‌خيس مطلوب باشد.
با به كارگيري از تركيبي از قاشق غذاخوري سركه و ريكا يار با دستمال يا اين كه اسفنجي پاك مبادرت به از دربين بردن لكه فرمائيد.ريختن چاي بر روي فرش يك كدام از ديگر از بيشترين اتفاقاتي ميباشد كه براي شما افتاده‌ميباشد. براي تزكيه لكه چاي از فرش عالي ميباشد با استعمال از قاشق به انباشته كردن چاي از روي فرش بپردازيد. آن گاه با استعمال از پارچه‌اي منزه و نخي كه به سركه آغشته گرديده، تا مجال تميز شدن لكه، بر روي فرش ميكشيم. بعداز آن آغاز به شست‌وشو‌ي فرش ميكنيم.
همينطور دو نحوه ديگر براي تزكيه لكه چاي از فرش وجود دارااست.
مطالعه بيشتر: راهنماي خريد فرش ماشيني
اولي طرز، شستشو سريع لكه با آب سرد و ماده شوينده است.
دومي طريق، ريختن يه خرده نمك بر روي لكه‌ي چاي بوده كه امداد به جذب آن مي‌نمايد.
با به كار گيري از اين سه طرز بيان شده مي توانيد به تزكيه لكه چاي از فرش، مبادرت كرده و به نيكي شاهد نتيجه ها آن باشيد.
تزكيه لكه لاك از روي فرشدر صورتي‌كه از تيم عده اي مي‌باشيد كه از لاك استعمال ميكنيد، تجربه ريختن لاك بر روي فرش را داشته‌ايد.
در‌اين مواقع براي تزكيه لكه از فرش عالي ميباشد به ياري قاشق، لاك را از روي فرش به خير برداشته و پاك نماييد. براي اين عمل مي توانيد از الكل، آب اكسيژنه و شيشه‌تميز كن استعمال نماييد.
در حيث داشته باشيد كه به هيچ وجه مواد را به‌طور بي واسطه بر روي فرش نريزيد. چون ممكن ميباشد اين شغل سبب جراحت به فرش خواهد شد.
پيرو ميخواهيم به معرفي محلول‌هاي خانگي براي تزكيه لكه از فرش بپردازيم.
از نكات بسيار مهمي كه بايستي در به كار گيري از محلول اعتنا فرمائيد، متاع و نوع فرش ميباشد. از جمله محلول‌هايي كه براي شست‌وشوي فرش‌هاي ماشيني به كار گيري مي‌گردد، با فرش‌هاي دستباف، متعدد ميباشند.
جذاب ميباشد بدانيد رنگ فرش نيز در نوع شست‌وشو بسيار اهميت دارااست. فرش‌هايي با رنگ‌هاي سپيد و كرم، بيشتر از فرش‌هاي تيره، آلودگي و كثيفي را نشانه ميدهند.
با معرفي محلول‌هاي قابل به كارگيري براي پاك كردن و از دربين بردن لكه‌هاي فرش، ما‌را ملازمت و همراهي فرماييد

در جستجوی بهترین مارک مسواک برقی، می‌توان به برندهای معروفی اشاره کرد که در بازار به اعتبار بالایی دست یافته‌اند. یکی از برندهای محبوب در این زمینه، "اورال بی" (Oral-B) می‌باشد. اورال بی با سابقه‌ای بیش از چهارده دهه در تولید محصولات بهداشت دهان و دندان، به ویژه مسواک‌های برقی، به عنوان یکی از برترین و قابل اعتمادترین برندها شناخته می‌شود. مسواک‌های برقی اورال بی با داشتن فناوری‌های پیشرفته مانند حسگرهای فشار، سیستم‌های تایمر و شارژ سریع، عملکرد بی‌نظیری را در پاکسازی دندان‌ها و بهبود بهداشت دهان ارائه می‌دهند.

 

از دیگر بهترین مارک های مسواک برقی و برای افرادی که به دنبال تجربه‌ای لوکس‌تر هستند، مسواک‌های برقی برند "فیلیپس" (Philips) نیز گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند. محصولات این برند از جمله مسواک‌های برقی، با طراحی زیبا و فناوری‌های مدرن، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بازار بهداشت دهان برای خود بسازند. علاوه بر ظاهر زیبا، مسواک‌های برقی فیلیپس با کارایی بالا و عملکرد قوی، به کاربران امکان پاکسازی دندان‌ها و رسیدن به بهترین نتایج بهداشت دهان را می‌دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.