ترفند هايي براي جلوگيري از مو گرفتن فرش هاي منزل

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

ترفند هايي براي جلوگيري از مو گرفتن فرش هاي منزل

۵ بازديد

همانگونه كه ريختن زباله و گرد بهترين قاليشويي در مشهد  و خاك بر روي فرش امري اجنتناب ناپذير ميباشد، ريختن موي و توده شدن موي بر روي فرش نيز امري اجنتاب ناپذير است.
عده شدن گيسو بر روي فرش در منزل هايي كه اشخاص گيسو بلند معاش مي كنند و يا اين كه حيوان ها خانگي در خانه مراقبت مي نمايند بيشتر ميباشد.
يكي راه و روش هايي كه مي اقتدار از توده شدن زياد موي بر روي فرش دوري نمود، كوتاه كردن موهايتان ميباشد!( شايد برايتان سنگين به اتمام برسد اما چنانچه حقيقتا پاك كردن موها روي فرش برايتان دشوار و زمان بر ميباشد، مي‌توانيد موهاي خويش را كوتاه فرماييد تا موهاي كمتري بر روي فرش توده شود )
روش ديگر استعمال از رو فرشي بر روي فرش هاي است. امروزه رو فرشي هاي كشدار مانند ملافه هاي كشدار در بازار جانور هستند كه ميتوانيد با كش جانور در آن ،روفرشي را بر روي فرش اثبات فرمائيد و با خيال و خاطر ريلكس از فرش استعمال فرمائيد و در پايان با تكاندن روفرشي، خويش را از انباشته كردن گيسو روي فرش، خلاص كنيد.
پيش از قاليشويي فرش هاي خويش را موگيري كنيديكي‌از نكاتي كه همواره پيش از سپردن فرش به قاليشويي ها بايد آن را به عمل موفقيت، جاروبرقي كشيدن قالي ميباشد چون كه با جاروزدن فرش زباله هاي مو جود در فرش را ميگيريد و فرش فارغ از هيچ آشغالي به قاليشويي مي رود كه عالي قطعا فيض آن تحويل به چنگ آوردن فرشي تميزتر است.
نكته خيلي اصلي خيس كه معمولا فراموش ميشود، انباشته كردن موهاي جان دار در فرش ميباشد به دليل آنكه گيسو مو جود در فرش در هنگام شستشو به فرش مي چسبد و از فرش بيرون نخواهد شد و بعداز شستشو، موي همچنان در فرش وجود داراست كه حالتي بد در فرش ساخت‌و‌ساز مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.