شستشوي صندلي ماشين در محل

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

شستشوي صندلي ماشين در محل

۳۶ بازديد

صندلي هاي ماشين به جهت مجاورت بودن به فضا فرنگي متحمل گرد و غبارند.
هر سيرتكامل آلودگي ناشي از دست اندركاران بيروني  بهترين قاليشويي در مشهد  و يا اين كه هرگونه لك شما‌را نيازمند به شستن و ضدعفوني كردن آن دست كم هر ۶ ماه يكبار مي نمايد.
براي لكه زدايي مي‌توانيد پاره اي ماده ي منزه كننده فارغ از وايتكس را در محل اسپري فرمائيد. آنگاه با پارچه ي پاك روي آن بكشيد درحال حاضر مجدد محلول را اسپري فرماييد و با مسواك و يا اين كه برس قابل انعطاف منزه روي سطح متبوع را بكشيد.
در پايان با ياري يك حوله از كالا فايبر اثرات مانده را منزه فرماييد اين فرايند را يكسري توشه تكرار فرماييد و سپس جاروبرقي بكشيد.
توجه داشته باشيد كه فقط قسمت لكه پاك شود و رطوبت به درون صندلي رويه پيدا نكند، براي كم آب كردن اين نحوه دستي مي‌قدرت از سشوار، هواي آزاد و پنكه بهره برد.
در هر شكل براي شستشوي بي نقص و همچنان خودداري از بوي بد نتايج از نظافت الزامي ميباشد كه به كارگاه هاي قاليشويي مجهز به دستگاه ها و ابزارهاي منحصر مراجعه كرد.
اكنون پرسش اين جاست كه به كارواش مراجعه كنيم يا اين كه از سرويس ها قاليشويي به كارگيري كنيم ؟
كارواش ها معمولا شستشو با دستگاه را ايفا نميدهند و مواد خاصي براي شستشوي روكش صندلي ماشين به كارگيري ميكنند كه در بعضا مورد ها كارساز ميباشد البته در خيلي از موردها هم سفارش نمي‌گردد البته شستشو با دستگاه همچون خشكشويي مبلمان كه تماما آب و كف زده مي شود و شستشو انجام مي‌شود، تشك اتومبيل شما تماما شسته مي‌شود.


دستگاه شستشوي روكش صندلي ماشين كدام ميباشد؟دستگاه منحصربه‌فرد نظافت صندلي ماشين به شيوه اسپري مكش فعاليت مي‌نمايد ساختار اين دستگاه همچون دستگاه مبل شويي است.
صندلي ماشين با اين طرز با صرف مجال معدود و بسيار مقرون به صرفه منزه ميگردد.
كوشش دستگاه به طوري ميباشد كه بعد از اسپري كردن محلول آب و ماده هاي شوينده منحصربه‌فرد روي سطح صندلي اين مواد به وسيله پارويي مكش دستگاه، مكش ميگردند و در غايت سطح ها كم آب مي گردند.
در واقع نقش مواد شستشو درين روند غير وابسته‌كردن آلودگي و جرم از سطح صندلي ماشين است.
مكش توأم با سرعت و توان فراوان اين ابزار صنعتي منجر كم آب شدن سريع صندلي ميشود و صرفا مجال مقداري نم دار باقي مي‌ماند.
مجموعاَ نظافت صندلي ماشين با دستگاه به جهت نفوذ گرد و خاك، عرق تن و نشستن تعميركارها روي صندلي الزامي ميباشد.
براي نظافت صندلي با پوشش چرم از ماده هاي شوينده مطابق و استاندارد با آن به كارگيري مي گردد و در انتها شغل براي جديد و درخشان نگه داشتن آن روغن هاي اختصاصي جلا به شغل گرفته مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.