شستشوي پتو در كارخانه قاليشويي

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

شستشوي پتو در كارخانه قاليشويي

۱۱ بازديد

يكي گرفتاري هاي خانم هاي منزل دار بهترين قاليشويي در مشهد  شستشوي پتوها است.
در صورتي به وسايل منزل خويش نگاهي بيندازيد بي شك روي كليه آن ها لايه ي ظرافت از خاك قرار گرفته ميباشد.
هر چقدر هم كه منظم باشيد و به نظافت مداقه دهيد و گرد گيري كنيد همواره لايه خاك هر تعدادي نازك بر روي وسايل منزلمان وجود دارااست. اين قاعده در باب كالاي خواب ما و پتوهاي فردي ما هم درستي ميكند.
ممكن ميباشد به ديده شما پتو منزه باشد البته قابليت ندارد كه خاك گرفته نباشد.
گاهي پتو ها بر تاثير خاك خوردگي زياد پلشت و سياه مي‌شوند، به غير از خاك خوردگي دليل ديگري كه سبب كثيفي پتو ها ميشود ريختن مايعات و به وجود وارد شدن لكه بر روي آنهاست.
خانواده هايي كه فرزند خرد دارا‌هستند همواره از آلوده و كثيف شدن پتوهاي خويش از ادرار كودك گله و گلايه دارا‌هستند.(نظافت كردن لكه ادرار از فرش) ممكن ميباشد شربت، شير و مايعاتي ديگر بر روي پتوي شما ريخته گردد.
درين وقت ميباشد كه در ادامه راهكاري براي شستشوي پتوي خويش ميگرديد.
بها شستشوي پتودر كل بها شستشوي پتو تك نفره 40,000 تومان
شستشوي پتو دو نفره 80,000 تومان
نكته : مجموعاَ فرصت شستشوي مطلوب پتوها ماهي يكبار ميباشد.
يكي راهكارهاي شستشوي پتوها استعمال از سرويس ها قاليشويي ها در اين مورد ميباشد. كارگاه قاليشويي افرا با كادري با تجربه و دلسوز مهيا ارائه سرويس ها در موضوع شستشوي پتو، به شما مشتريان عزيز است.
نكات اساسي در باب شستشوي پتو در خانهساختار پتو به طوري ميباشد كه مي‌تواند جاي قابل قبولي براي پرورش باكتري ها باشد بدين ترتيب بايستي با شستشوي مداوم ترازو آلودگي در آن را به دست كم برسانيم. مانند شستشوي تشك خوشخواب.
او‌لين وسيله اي كه براي شستشوي پتو ها به ذهن مان مي‌رسد ماشين لباسشويي ميباشد مانند شستشوي موكت ولي گاهي پتو ها بسيار گران قدر و هنگفت مي‌باشند و ماشين لباسشويي هاي خرد خانه ما قدرت شستشو و آبگيري آن‌ها را ندارند به اين ترتيب ناچار به شستشوي آنان با دست هستيم.
جهت شستشوي پتو در خانه بسته به بعد ها پتو به لگن يا اين كه تشت والا و همينطور فضاي كافي مانند خزينه و يا اين كه ايوان نياز داريم. پيش از هر چيز آغاز به ويژگي ها راهنماي شستشوي پتو كه به طور اتيكتي به پتو دوخته شد‌ه‌است اعتنا فرمائيد. معمولا دماي شستشو و روش شستشوي مطلوب هر پتو روي اين اتيكت ها مندرج ميباشد.


ولي مجموعاَ ميتوانيد به طريق پايين فعاليت فرماييد:
 پتو را در درون لگن انداخته و آن را با آب ولرم و ماده هاي شوينده (عالي ميباشد از ماده هاي شوينده ضعيف استعمال نماييد تا به الياف پتو آسيبي نزند) مالامال نماييد.
حالا مرحله شستشو يا اين كه چنگ زدن ميباشد بايستي پتو را به آهستگي چنگ بزنيد معمولا حاشيه هاي پتو آلوده و كثيف خيس ميباشد و چرك آلود ها در هنگام شستشو در حاشيه پتو گردآوري مي‌شود پس عالي ميباشد حاشيه هاي پتو را با تمركز و متانت بهتري چنگ بزنيد.
بعد از آنكه مطمئن شديد پتو را به خير شسته ايد وهله به مرحله آبگيري ميباشد.
كف و آب جان دار در لگن را خالي نماييد و پتوي درون لگن را با آب لبريز فرماييد تا آب رمز ريز خواهد شد.
تاوقتي‌كه آب از لگن سرريز ميشود شما پتو را فشار دهيد تا كف هاي جان دار در آن خارج بيايد پتو را نچلانيد صرفا فشار دهيد.
در شرايطي كه پتوي شما بلندمرتبه ميباشد مي‌توانيد با پا وارد لگن گرديده و با پاي خويش پتو را فشار دهيد.
هر فرصت كه شم كرديد كه كف به طور كامل از پتو بيرون گرديده است، آب لگن را به طور كامل خالي نمائيد و پتو را در جايي رفيعتر يا اين كه از جمله در كاسه آبكشي قرار دهيد تا آب تماما از آن بيرون گردد معمولا نيم ساعت بماند خوب ميباشد. پس از نيم ساعت يا اين كه بيشتر كه آب از پتو بيرون شويد ميتوانيد پتو را براي كم آب شدن بر روي سد پهن نمائيد و در معرض آفتاب قرار دهيد تا به طور كامل كم آب خواهد شد و كل ميكروب ها و باكتري هاي آن از ميان بروند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.