پاك كردن لكه شير كاكائو از روي فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

پاك كردن لكه شير كاكائو از روي فرش

۸ بازديد

تميز كردن لكه شير كاكائو از روي فرش يكي مشكلاتي ميباشد بهترين قاليشويي در مشهد  كه اكثر وقت ها براي خانم‌هاي منزل‌دار پيش مي آيد. كافي ميباشد يك جرعه از اين آبميوه چرب و چسبناك روي فرش بريزد تا نقش و زيبايي آن را از في مابين برده و مجال و هزينه‌اي را براي تميز كردن روي دست اشخاص بگذارد.
البته درصورتي كه كه‌اين شغل را به قاليشويي بسپاريد يا اين كه با فوت و فن خانگي رفع اين نقص‌ آشنا باشيد، فعاليت در طول كمتر و با نتيجه ها بهتري از پيش خواهد رفت.
درين نوشتار به پژوهش مسئله پرداخته و راهكار آن را گزينه دقت قرار ميدهيم.
با ما در تحقيق اين متن ملازمت نماييد.
 تميز كردن لكه شير كاكائو از روي فرش را چه طور به‌سادگي ايفا دهيم؟لكه‌ها از اصلي ترين مانع ها نظافت در منازل مي باشند كه از ديوار و مبلمان تا فرش ها را آلوده و كثيف كرده و چشم انداز بدي به آنان مي دهند. اين قضيه درباره مواقعي مانند تميز كردن لكه شير كاكائو از روي فرش قدري دشوارتر ميباشد. ادله آن هم چسبندگي بالاي اين ماده و كم آب شدن آن لابلاي الياف فرش ميباشد كه قادر است به پوسيدگي آن نيز سبب گردد.
ضمن اين شير باقيمانده در لابلاي الياف فرش به‌زودي ترشيده و كم آب گرديده و بوي بدي نيز در هوا پخش مي‌نمايد. براي پيشگيري از اين خطاها، بايستي در كمترين مجال نسبت به رفع آن مبادرت نموده و لكه ما‌نده از آن را نيز از روي فرش منزه نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.