پاك كردن شير با اسطوخودوس

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

پاك كردن شير با اسطوخودوس

۱۰ بازديد

اسطوخودوس گياهي ميباشد كه در صورتي‌كه روي لكه شير بريزيد بهترين قاليشويي در مشهد  ميتواند رنگ و بوي آن را از در ميان چيره شود. هنگامي فنجان يا اين كه جام شير از دست خودتان يا اين كه فرزندتان روي فرش ماشيني جاري شد نگران نباشيد. آغاز با يك دستمال كم آب لكه را از روي فرش تميز فرماييد. آنگاه پودر گل اسطوخودوس را روي لكه بپاشيد و نيم ساعت طاقت فرماييد. آن گاه آن را جارو نماييد.
با اين شغل لكه شير از روي فرش ماشيني منزه مي گردد، در غايت هم روي فرش را با يك دستمال سپيد و مرطوب منزه فرمائيد.
نظافت كردن لكه شير از روي فرش ماشيني با شوينده‌هاي خانگييك كدام از شايسته ترين تميز كننده‌ها براي فرش ماشيني به كار گيري از شوينده‌هاي خانگي ميباشد كه براحتي لكه‌ها را منزه  مي‌نمايند. مي توانيد براي پاك كردن لكه شير از ريكا، شامپو فرش يا اين كه پودرلباسشويي دستي استعمال نمائيد.
نحوه‌ي به كار گيري بدين شكل ميباشد كه پاره اي از شوينده‌ها را باطن آب بريزيد و بنابراين يك محلول رقيق مهيا فرمائيد. دستمال را درون محلول فرو فرمائيد و روي لكه بكشيد تا تاثير شير را از دربين برنده شود. هنگامي لكه تماما منزه شد ميتوانيد از يك دستمال كم آب يا اين كه حوله براي از در بين بردن رطوبت فرش به كار گيري فرماييد.

نظافت كردن لكه شير با آمونياكنظافت كردن  لكه شير فرش ماشيني با به كارگيري از آمونياك يك طريق بسيار مطلوب ميباشد. پس آغاز آمونياك را با آب سرد رقيق نمائيد، بعد از آن آن را روي فرش بكشيد تا لكه را كاملا منزه نمايد. در پايان هم براي اينكه فرش تر نماند يا اين كه يك حوله‌ي كم آب روي آن را منزه فرماييد.
ولي به كارگيري از آمونياك براي فرش‌هاي ابريشمي و ارزشمند ممنوع ميباشد. زيرا سبب ساز زخم به الياف فرش ميشود. يك شيوه مطمئن براي تندرست ماندن فرش اين ميباشد كه قسمتي خرد از كنار فرش را با شوينده‌ي موردنظر منزه كنيم و در حالتي كه رنگ فرش تغيير‌و تحول نكرد آن را روي لكه هم بماليم.
قاليشوئي چلسي اشكال سرويس ها شستشوي فرش دستبافت و ماشيني و تعمير را با شايسته ترين چگونگي و بها مقرون به صرفه اجرا ميدهد. همينطور ميتوانيد از كارمندان اين مجموعه بخواهيد مبلمان شمارا هم منزه نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.