پاك كردن شمع از روي مبل: سرما؟ گرما؟ يا هر دو؟

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

پاك كردن شمع از روي مبل: سرما؟ گرما؟ يا هر دو؟

۶ بازديد

به طور كلي دو طرز سرد كردن و گرم كردن مبناي عمل بهترين قاليشويي در مشهد  براي جداسازي پارافين و تميز كردن شمع از روي مبل به‌شمار ميايند. درين شيوه‌ها عملكرد ميشود تا مبل و روكش آن زخم نديده و به صورت اول باقي بماند.
نظافت كردن شمع از روي مبل با سوزوسرمادر شيوه نخستين، مي‌اقتدار با سرد كردن شمعي كه بر روي مبل چكيده يا اين كه به‌شكل يك گردآوري ريخته گرديده نسبت به رفع آن مبادرت كرد. در‌حالتي كه اين لكه روي كوسن يا اين كه تزئِينات جداشدني مبل باشد، مي‌اقتدار اين فعاليت را با قرار دادن به عبارتي نصيب در يخچال اعمال بخشيد. در غير اين شكل، قرار دادن كيسه يخ روي لكه شمع تا مستقل شدن بدون نقص آن از مبل راه‌حل قابل قبولي ميباشد.
البته در هر هم اكنون قبل از استارت عمل تا سرد شدن بدون نقص پارافين حوصله فرماييد. چون پارافين نصفه جامد قادر است روي مبل پخش گرديده و شغل را دشوارتر كند.

تميز كردن شمع از روي مبل با گرمادر اين راه از اتو و يك لايه برگه سپيد و فارغ از چاپ يا اين كه پارچه معمولي استعمال مي كنيم. مي‌اقتدار قبل از استارت به شغل ليبل مبلمان را كه به معيار تحمل گرما در نصيب روكش مبل اشاره دارااست.
نظافت كردن شمع از روي مبل با اتو بسيار سهل و آسان ميباشد و با يك سري توشه تكرار اتوكشي در نصيب هايي كه به شمع آغشته‌اند قابل اجرا ميباشد.
براي يقين از زخم نديدن مبل مي‌قدرت گرماي اتو را در قسمت خرد و پنهاني از مبل تست كرد. براي ساخت و ساز اين گرما هم‌اينگونه مي‌اقتدار از سشوار نيز به كار گرفت.
در غايت از ادغام شامپو فرش يا اين كه ريكا با آي گرم و يك تكه پارچه منزه نيز مي‌قدرت براي مرحله آخري نظافت كردن شمع از روي مبل  و رفع اثرها باقي‌مانده از شمع بر روي آن بهره برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.