نكات كليدي براي شستن فرش و موكت

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نكات كليدي براي شستن فرش و موكت

۷ بازديد

نكات كليدي براي شستن فرش و موكت يكي بهترين قاليشويي در مشهد  مطرح ترين گرفتاري هاي خانم هاي منزل دار به خصوص در روزها مجاورت عيد باستاني شتشوي فرش و موكت ميباشد . براي شستشوي فرش و موكت ما يحتاج ميباشد اصولي را رعايت فرمائيد تا به فرش و موكت شما جراحت نرسد . در صورتي مي‌خواهيد در خانه فرش و موكت خويش را بشوييد ، اين قسمت از نمناك را تفحص بفرماييد و با نگرش شستشوي درست فرش و موكت آشنا گرديد.
شستن فرش با رعايت اصولفعاليت شستن فرش را به قاليشويي بسپاريد
براي شست و شوي فرش ها طرز هاي زيادي وجود داراست البته شايسته ترين طرز براي شستن فرش ها سپردن آنان به قالي شويي ميباشد . با سپردن فرش هايتان به قاليشويي شما با خيال و خاطر ريلكس ميتوانيد به منزل تكاني خويش برسيد.
خوب ميباشد فرش خويش را به موسسات داراي اعتبار قاليشويي دهيد و اعتقاد نتيجه ها فرمائيد فرشتان هنگام شستشو جراحت نمي بيند . شستشوي فرش دستباف با بافت ابريشمي را نيز به دست كاردان بسپاريد و خوب ميباشد خودتان مبادرت به شستشوي اين نوع فرش نكنيد.


شستن فرش در قاليشويي يا اين كه خانهطريق شستن فرش و موكت در منزلدر حالتي‌كه فرش هاي شما به قدري آلوده و كثيف نيستند كه بخواهيد براي شست و شو آنها‌را به قاليشويي بسپاريد و يا اين كه نمي‌خواهيد هزينه متعددي بپردازيد و به شركت ها قالي شويي مراجعه نماييد پس خودتان فرش هايتان را بشوييد تا منزه شوند . پيرو اصول شستشوي فرش در خانه را برايتان آورده ايم:
1. شستن فرش مستلزم فضاي مطلوب ميباشد پس درصورتي كه فضاي قابل قبولي داريد و بعدها فرشتان خرد ميباشد با رعايت مصرف باصرفه آب ميتوانيد آن را در منزل بشوييد ولي درصورتي كه فرش منزل شما بيشتر از 6 متر ميباشد، تابع تمدن سوئيت نشيني باشيد وشستن آن را به قاليشويي بسپاريد.
2. پيش از شستشوي فرش گرد و غبار آن را با تكاندن فرش يا اين كه با كشيدن جارو از دربين ببريد البته مواظب باشيد حين اين فعاليت تار و پود فرش شمارا مبتلا زخم نشود.
3. اعتقاد و باور يابيد كه فرش شما رنگ نمي دهدزيرا در شرايطي‌كه در قسمت رازهاي منزل داري در نمناك ميخوانيد نگ دادن به فرش دستبافت و يا اين كه ماشيني جراحت بدون شوخي وارد مي نمايد. براي اينكه بدانيد فرش شما رنگ ميدهد يا اين كه خير، روي سطح فرش يكدست يا اين كه دستمال سپيد مرطوب بكشيد. در شرايطي كه پارچه مرطوب رنگ گرفت، فرش را خودتان نشوييد و شستشوي آن را به اشخاص حرفه اي بسپاريد.
4. براي اينكه آب مازاد فرش به راحتي از آن بيرون خواهد شد براي شستشوي فرش از سطحي مشقت بار و شيبدار به كارگيري نمائيد .
5. براي شستشوي فرش رتبه حرارت آب بايستي ميانگين باشد واز آب ولرم به كار گيري فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.