چگونه فرش را براق و روشن كنيم

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

چگونه فرش را براق و روشن كنيم

۱۲ بازديد

شغل هاي معمولي ذيل را جاري ساختن دهيد بهترين قاليشويي در مشهد  تا فرشي درخشان و يك پارچه در دست داشته باشيد:
به كارگيري از سرويس ها قاليشوييتميزكاري زمان‌اي با به كارگيري از بخارشوتميزكاري حاشيه‌هاي فرش به خواسته پرهيز از پيشرفت آلودگيجارو كشيدن فرش به صورت مداوملكه‌بري فرش با به كارگيري از موادي مانند جوش شيرين، سركه سپيد، نشاسته ذرت و شامپو فرشاين امور كه در صدر گفته شد سبب ساز منزه شدن و براقگي فرش گردد.
نظافت كردن فرش سپيد با شامپو فرشدر‌صورتي‌كه در ادامه شستن فرش پر‌نور خويش با به كارگيري از شامپو فرش مي‌باشيد، روند تحت را دنبال فرمائيد:
محلول منحصربه‌فرد فرش پر‌نور را تنظيم و بر اساس آيين نامه روي بسته‌بندي فراهم فرمائيد. روي هم رفته، عالي ميباشد كه محلول را مقداري رقيق‌خيس از دستور كار داده گرديده صحيح فرمائيد.مبلمان و وسايل ديگر را خارج ببريد و از دورترين نقطه به در اتاق، لكه‌ها و آلودگي را با به كارگيري از يك فرچه قابل انعطاف و محلول شامپو بپوشانيد. فرش را ابدا بيشتراز حد تر نكنيد – اين عمل در غايت سبب پرورش كپك و قارچ گردد.با استعمال از برس يا اين كه مسواك نواحي آلوده و كثيف را بماليد.كف شامپو را با به كارگيري از پارچه برداريد و روي فرش را به طور كامل جارو بكشيد. درب و پنجره‌ها را گشوده فرماييد و اذن دهيد كه فرش به طور بدون نقص كم آب گردد.پاك كردن فرش دستباف پر‌نورموارد ذيل به شما ياري مي‌نمايند تا فرش دستباف خويش را همواره پاك و درخشان نگه داريد:
فرش دستباف خويش را تروتميز جارو بكشيد تا گرد و غباري در درون الياف آن جا نماند. در شكل ريختن طعام يا اين كه مايعات روي فرش، آن را سريعا منزه فرماييد. براي اين شغل مي توانيد از نوشابه (آب گازدار) يا اين كه مخلوط آب گرم و صابون خانگي استعمال نمائيد. در شكل ريختن آبميوه و نوشيدني روي فرش دستباف پر‌نور، فورا مقداري نوشابه روي آن ريخته و با استعمال از يك حوله منزه تميز فرماييد.عالي ميباشد كه حيوان‌ها خانگي خويش را از فرش دستباف به دور نگه داريد. در شكل بروز هرگونه واقعه، محل آلودگي را با آب ولرم تميز كرده و آن‌گاه از ادغام آب گرم و صابون خانگي براي تميزكاري به كارگيري نماييد.هيچگاه فرش دستباف خويش را با دستگاه بخارشو پاك نكنيد، به اين دليل كه رنگ‌هاي آن را بر هم خواهد زد. يك شامپو فرش (ترجيحا دارنده مواد طبيعي) سازگار با فرش دستباف پيدا كرده و فرش را هر شش ماه يك توشه بشوييد. شيوه نظافت كردن فرش ابريشم پر‌نورفرش‌ ابريشم سطحي بسيار دقيق داشته و به راحتي آلودگي‌هاي متعدد را به خويش مي گيرد. به همين خيال و خاطر، نبايد آنها را در جاهايي بگذاريد كه رفت و آمد متعددي دارا هستند. تردد روي فرش ابريشم در غايت باعث به محو شدن رنگ و جراحت به گلدوزي فرش گردد. اين نكته را مي بايست در امر فرش ابريشم پر‌نور بسيار دورازشوخي‌خيس بگيريد. 
در حالتي كه كه فرش ابريشم سپيد شما در گير آلودگي يا اين كه لكه گرديده‌است، اين فرايند را دنبال فرماييد: آغاز گرد و غبار را با استعمال از پيكربندي ميانگين جاروبرقي يا اين كه يك جاروي قابل انعطاف از في مابين ببريد. همينطور ميتوانيد با امداد يك نفر ديگر فرش را برداشته و جنبش دهيد تا گرد و غبار متفرق خواهد شد. يه خرده جوش شيرين روي لكه‌ها پاشيده و بعد از يك ساعت جارو بكشيد. در غايت، از تركيب آب و سركه سپيد براي دفع بدون نقص لكه‌ها و بوي بد به كارگيري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.