كك در قالي

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

كك در قالي

۸ بازديد

يكي الودگي هاي فرش كك ها بهترين قاليشويي در مشهد مي باشند. اين موجودات ميكروسكوپي در بافت فرش نفوذ كرده و سبب از في مابين رفتن قالي مي گردد. از دربين بردن اين الودگي با شستشوي مداوم قابليت پذير ميباشد.
چه هنگامي براي شستوي فرش مطلوب خيس ميباشدازآنجاكه با مجاورت شدن به روز ها عيد همگي دوست دارا هستند منزل اي منزه داشته باشند، ترجيح مي دهند در روزهاي آخرين اسفند فرش خويش را به قاليشويي بسپارند و يا اين كه در خانه بشوييند. متاسفانه اين مجال به جهت وسعت بالاي فعاليت و سرد شدن ناگهاني هوا فرآيند كم آب كردن به صحت اجرا نميگيرد و همين منجر پوسيدگي و اشتباهات ديگر مي گردد و يا اين كه نميتوانند در حين معلوم قالي شما‌را تحويل دهند و همين قضيه سبب ساز حزن و دلخوري شما مي‌شود. ما در قاليشويي بهارستان اين باور را به شما مي دهيم كه كل فرايند شستشو تا كم آب كردن را به صحت ايفا داده و در طي معين فرش شما‌را كاور گرديده درب خانه تحويل دهيم.
تاثير فصل ها بر شستشوي فرشيك كدام از مهمترين نكات در هنگام شستشوي فرش كم آب كردن آن ميباشد.در حالتي كه اين مرحله به صدق ايفا نگيرد سبب پوسيدگي مي‌شود. در فصل هايي كه بارندگي و سوز و سرما زياد ميباشد احتمال داراست اين مرحله به صدق ايفا نگيرد. بيشتر متخصصان اين حوزه پيشنهاد مي كنند در فصول گرم سال فرش ها شسته شوند تا علاوه بر شستشوي ظريف و اصولي با ياري نوروروشنايي افتاب فرش به صحت كم آب گردد. اما امروزه قاليشويي ها ها از دستگاه كم آب كن براي كم آب كردن قالي به كارگيري مي نمايند و كمتر فرش در معرض آفتاب كم آب مي‌شود.
سود گيري
در صورتي‌كه مي خواهيد فرش خويش را بشوييد عالي ميباشد همين الان ااقدام بدين عمل فرماييد و به روزهاي آخرين نيندازيد، در صورتيكه فرشتان را نو خريداري كره ايد براي پاك كردن آن دست نگه داريد و در روزهاي گرم سال اين عمل را ايفا دهيد. قاليشويي بهارستان در سرويس شما دوستان عزيز ميباشد و قالي شما‌را در كمترين مجال شسته و در محل به شما تحويل ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.