پودر مخصوص قاليشويي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد ؟

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

پودر مخصوص قاليشويي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد ؟

۸ بازديد

از پودر منحصر به فرد بهترين قاليشويي در مشهد  به خواسته شستشوي فرش هاي متفاوت به كارگيري ميگردد. همان طور كه پيش از اين بيان شد، ماده شوينده نقش متعددي در چربي زدايي، درخشندگي و تميزي فرش دارا هستند. اين ماده هاي شوينده دربرگيرنده پودر رختشويي، كلر و… ميباشند كه هريك دارنده مزايا و معايب خاص خويش ميباشد. در موقعيت كلي تعيين پودر مطلوب جهت شستشوي هر فرش به كالا و نوع الياف آن بستگي داراست.
در قاليشويي ها معمولا از پودرهاي فله اختصاصي شستشوي فرش كه مطلوب براي استعمال در قاليشويي هاي مي‌باشند، به كارگيري مي نمايند. اين پودرها دارنده خصوصيت هاي هستند كه نمي قدرت از آن جهت مصارف خانگي بهره برد. پودر هاي فله منحصربه‌فرد قاليشويي ها عمدتا به وسيله موسسه ها اهل ايران تنظيم و ساخت و ساز مي شوند. اين پودر هاي شستشو مي بايست امكان تزكيه اشكال لكه ها مانند لكه آدامس، شمع، جوهر، آب ميوه، مايعات شيرين، لكه تخم مرغ، لكه چاشني، كاكائو، كيم و … را داشته باشد. همينطور اين پودرها نبايد موجب مخلوط رنگ يا اين كه از في مابين رفتن رنگ فرش شوند. پودر منحصر قاليشويي مي بايست فاقد خواص قليايي باشد چون سبب به جراحت رساندن به بافت و الياف فرش ميگردد.
شامپوفرش
شامپوفرش يكي رايج ترين مواد شستشو است كه امروزه در شستشوي فرش از آن به كار گيري ميگردد. درين نوشته‌علمي گونه هاي شامپوفرش، طرز به كارگيري از آن و بعضا مضرات آن را ارزيابي خوا‌هيم كرد.
فرش‌ها جزئي طلاق‌ناپذير از چينش اهل ايران ميباشند و ولي كثيفي و آلودگي نيز جزئي طلاق ناپذير از فرش ها ميباشد چون به صورت مداوم با فرش‌ها راجع به هستيم و به هر علتي ممكن ميباشد كه فرش ها آلوده و كثيف، آلوده و يا اين كه لكه بشوند. در صورتي آلودگي و كثيفي‌هاي روي سطح فرش به اندازه اي وجود ندارد كه نياز به شستشو به وسيله قاليشويي داشته باشد ميتوانيد آن را با به كار گيري از شامپو فرش در منزل بشوريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.