شستن فرش ترك

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

شستن فرش ترك

۱۱ بازديد

فرش سوراخ يكي اشكال فرش ماشيني ميباشد بهترين قاليشويي در مشهد  كه جلوه اي خاص به دكورا سيون و پباده سازي خانه ميبخشد. در حين خريد فرش شكاف بايستي بدين نكته اعتنا داشته باشيد كه خصوصيت‎هايي نظير بعد ها، تراكم، كتف، رنگ و مال نخ به فعاليت رفته براي ايجاد كرد فرش بر ارزش پاياني فرش شكاف تأثير گذار ميباشد.


ما در‌اين نوشته‌ي‌علمي تلاش كرديم تا نكاتي درباره‌ي طرز‎هاي شستن فرش سوراخ در خانه و قاليشويي  و نگه داري فرش رخنه‌ در مشت شما در اختيار بگذاريم تا شما با مطالعه مطالب آن بتوانيد حفظ بهتري از فرش شكاف خويش به كار آوريد و قدمت فرش سوراخ خويش را ارتقا دهيد. پس تا انتهاي اين نوشته ي علمي با ما يار باشيد.
نحوه‎هاي شست و شوي فرش سوراخ در خانه

براي شستن فرش شكاف در خانه در آغاز بايستي فرش را فراهم نمائيد، به نحوي كه در مرحله اوليه و پيش از شستن فرش سوراخ روي سطح آن را جارو برقي بكشيد و پاك فرماييد. در شرايطي‌كه فرش شما دارنده بعد ها كوچكي ميباشد، آن را بتكانيد. برچسب نصب گرديده بر پشت فرش رخنه‌ را به توجه مطالعه فرمائيد، چون اين برچسب دربردارنده اطلاعاتي در امر متاع فرش و شست و شوي آن ميباشد.  در مرحله سپس بعد از جاروكشي وسايل موردنياز براي شستن فرش سوراخ را تهيه و تنظيم و فراهم نمائيد. وسايلي نظير سركه، آب ولرم، جوش شيرين و برس لوازمي مي باشند كه براي شستن فرش به آن‎ها احتياج داريد. با اين وسايل مي‌توانيد لكه هاي روي فرش را از در بين ببريد. براي از در بين بردن لكه ميتوانيد از مخلوط سركه و جوش شيرين به كار گيري نمائيد. سركه و جوش شيرين را با هم تركيب فرماييد و روي نصيب ‎هاي دارنده لكه بريزيد. آن‌گاه براي شستن فرش سوراخ خويش از آب ولرم استعمال نموده و فرش را با آن آبكشي نماييد. در مرحله انتها بوسيله يكپارچه يا اين كه حوله پاك و قابل انعطاف روي فرش كشيده تا آب فرش گرفته خواهد شد و سركه و جوش شيرين نيز از روي فرش تميز شوند. و بوي سركه از در ميان رود. آن گاه ميتوانيد فرش شكاف خويش را در فضاي آزاد و در جوار هوا قرار دهيد تا به خير و خوبي كم آب خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.