نحوه صحيح استفاده از شامپو فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

نحوه صحيح استفاده از شامپو فرش

۹ بازديد

شامپو فرش يكي مواد شستشو اي ميباشد بهترين قاليشويي در مشهد  كه در منزل هاي ما زياد استعمال ميشود. شامپو فرش در شرايط هايي كه لكه ايي روي فرش يا اين كه مبلمان يا اين كه … ساخت و ساز مي گردد، ميتواند يك راهكار سريع براي رفع لكه باشد. البته به كار گيري از شامپو فرش بيشتر براي تزكيه فرش و موكت مستعمل ميباشد. فرش‌ها چرا كه دائما روي زمين پهن ميباشند؛ از اين رو پا ميل كردن مداوم و به كار گيري پياپي از آن‌ها منجر آلوده شدنشان ميشود. از سويي وقتي كه فرش و قالي‌ها آلوده مي شوند طرح و نقش آنان به خير و خوبي چشم نمي شود. از اين رو پاك كردن فرش امري الزامي ‌و دوري ناپذير ميباشد.
مدام براي رعايت اين نكته موردنياز وجود ندارد مبادرت به شستن فرش تماما فرمائيد. گهگاه اين آلودگي‌ها سطحي بوده و استعمال از يك شامپو فرش خانگي يا اين كه صنعتي تماما نقص‌ را برطرف مي‌نمايد. مثلا مايحتاج وجود ندارد براي تزكيه لكه فرش كه به راحتي با اقدامات بي آلايش برطرف ميشود؛ تمام فرش را بشوييد. اين روز ها شوينده‌هايي مانند شامپو فرش به ياري خانم‌هاي منزل‌دار آمده تا آنان را از شستن مبل، فرش و موكت در فضاي گشوده و مصرف آب فراوان و همينطور ايرادات طاقت فرسا كم آب كردن غني نمايد.


مزاياي شامپو فرشيكي‌از شايسته ترين گونه هاي شامپو فرش براي از دربين بردن لكه و كثيفي روي فرش، شستن فرش با مواد نانو ميباشد. شما مي توانيد براي رفع آلودگي و لكه‌هاي ساخت‌و‌ساز گرديده روي فرش و مبلمان خويش از شامپو فرش‌هاي نانو استعمال فرمائيد. به كارگيري از شامپو فرش مزيت‌هاي متعددي را در ادامه داراست. پيرو به مهم ترين مزاياي شامپو فرش اشاره شد‌ه‌است.
شستن فرش در مقطع فرصت كوتاهپاك كردن فرش به روشي شل و سهل و آساناز ميان بردن لكه‌هاي روي فرش و مبلمانكم آب شدن سريع شامپو فرشعدم نياز به شستشو و آبكشي فرشقابليت پاك كردن فرش و ريشه‌هاي فرشنظافت كردن فرش با كمترين ترازو جراحتمعايب شامپو فرشبرخي از برندهاي نامعتبر شامپو فرش براي تندرست آدم مضر مي‌باشند و قرار به چنگ آوردن در معرض بخار اين مواد شيميايي قادر است سبب به بروز خطاها تنفسي و پوستي خواهد شد. به حافظه داشته باشيد كه به كار گيري از مواد اسيدي، شوينده‌هاي قدرتمند و اكسيد كننده به هيچ وجه براي سالم مطلوب وجود ندارد و از همين رو پيشنهاد مي گردد در طول به كار گيري از شامپو فرش مطلقاً درب و پنجره‌ها را گشوده بگذاريد تا گاز آن را كمتر تنفس نماييد. به كار گيري از دستكش نيز قادر است از بروز ايرادات پوستي بعداز نظافت كردن فرش با شامپو فرش خودداري نمايد.بخش اعظمي از گونه هاي شامپو فرش‌ها موجب جراحت به بافت و رنگ فرش ميشوند و موجب مي گردند بافت فرش شما كدر و كهنه به لحاظ رسد. معمولاً شامپو فرش‌هايي كه بسيار قليايي مي‌باشند براي فرش‌هاي دستباف مطلوب نيستند و موجب زخم به الياف فرش ميشوند.به كارگيري اشتباه از شامپو فرش موجب مي گردد تا روي فرش لكه‌هايي زننده ساخت خواهد شد. از طرفي در صورتي‌كه در هنگام استعمال از شامپو فرش، فرش‌ها تر شوند، فرش در معرض پوسيدگي قرار مي گيرد و قدمت آن كوتاه مي‌گردد.به كارگيري از شامپو فرش به مقدار زياد موجب ساخت وضعيت چسبنده روي فرش ميشود و اين فرمان باعث جذب بيشتر آلودگي‌ها گرديده و بيشتر ظواهر فرش شما‌را آلوده و كثيف علامت ميدهد.گزينه بعدي كه بايستي در زمينه ي معايب به كار گيري از شامپو فرش بدانيد مرتبط با پيچ و تابي ميباشد كه روي تار و پود فرش ساخت‌و‌ساز مي گردد و ظواهر فرش را تغيير و تحول مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.