براي چه خانه‌اي فرش لاكي بخريم؟

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

براي چه خانه‌اي فرش لاكي بخريم؟

۱۰ بازديد

زماني كه دكوراسيون منزل شما به طيف طوسي بهترين قاليشويي در مشهد  و رنگ‌هاي خنثي مجاورت‌خيس ميباشد، به انگيزه ادب و يا اين كه كسل كننده بودن اين رنگ‌ها عالي ميباشد از فرش لاكي مصرف شود تا به ارتقاء تعادل در گوشه و كنار ياري كنيم. ديوارهاي خاكستري، مبلمان كرم يا اين كه خاكستري معمولا با فرش لاكي كامل شدن مي گردند.
ست كردن فرش لاكي با مبلمان چرميدر‌حالتي كه در منزل خويش از مبلمان چرمي و امروزي به كارگيري ميكنيد و دوست داريد يك فرش لاكي قرمز رنگ در پذيرايي منزل پهن فرمائيد، مي بايست بدانيد كه فرش لاكي هماهنگي بي‌نظيري با مبلمان بي آلايش دارااست. شما مي توانيد فرش لاكي خويش ر با مبلمان چرمي پر‌نور، سپيد، كرم و نسكافه‌اي و قهوه اي پر‌نور ست فرماييد. دقت داشته باشيد كه استعمال از مبلمان چرم تيره در كنار فرش لاكي قادر است فضاي منزل شما‌را تيره نمايد. از همين رو توصيه ميشود براي ست كردن مبلمان چرمي حتي لامكان از رنگ‌هاي پر‌نور به كارگيري نمائيد. و با قرار دادن تعدادي كوسن قرمز‌رنگ روي مبل يك هارموني ديدني در ميان مبل و فرش‌هاي منزلتان ساخت و ساز نماييد.


چه رنگ‌هايي در چينش داخلي بيشتر با فرش لاكي هماهنگ مي‌باشند؟فرش لاكي يا اين كه قرمز رنگ به جهت داشتن رنگ زياد و مسئله صورتي و قرمز رنگ مي بايست در كنار دكوراسيوني با رنگ مطلوب قرار بگيرد تا جلوه بهتري داشته باشد. معمولاً شما ميتوانيد براي ست كردن فرش لاكي در خانه از رنگ‌هاي متنوعي استعمال نمائيد.
عملكرد فرماييد از لوازمي به كارگيري فرمائيد كه رنگ‌هاي خنثي و معدود رنگي دارا‌هستند. اين عمل موجب ميشود تا كليه ديده‌ها به فرش منزل متمركز گردد و زيبايي آن بيشتر به ديده بيايد.در شرايطي‌كه از فرش لاكي در منزل به كار گيري مي كنيد، به طبعً يكسري وسيله قرمز رنگ هم در چينش خويش به كار گيري فرماييد تا با فرش‌هايتان هماهنگ گردد.رنگ سپيد، طوسي، كرم، و مشكي هماهنگي فوق العاده‌اي با رنگ قرمز‌رنگ فرش لاكي دارا هستند.براي جذابيت بيشتر ميتوانيد در چيدمان خويش در كنار فرش لاكي از مبلمان مشكي يا اين كه زرشكي به كارگيري نماييد.نكاتي در زمينه ي به كارگيري و مراقبت از فرش ماشيني لاكيشستن فرش لاكي به جهت رنگ متعددي كه‌اين فرش به فعاليت رفته، بسيار معضل برانگيز ميباشد. خوب ميباشد بدانيد كه در شرايطي‌كه كه قصد داريد خودتان در منزل فرش لاكي قرمزتان را شستشو دهيد، بايستي به يك سري نكته مهم در ارتباط شستشوي اين فرش‌ها توجه نمائيد.
احتمال رنگ دهي و قاطي شدن رنگ در فرش‌هاي لاكي بيشتر از ديگر فرش‌ها ميباشد. از همين قطعاً پيش از اين كه مراحل شستشوي فرش لاكي را استارت فرمائيد به طبعً رنگ دهي آن را آزمايش نمائيد. براي اين شغل يكدست سپيد مرطوب را روي فرش بكشيد. درصورتي كه پارچه شما رنگي شد، يعني رنگ مي دهد و خوب ميباشد براي شستن آن از سرويس ها قاليشويي امداد بگيريد.براي شستن فرش‌هاي ماشيني لاكي نخست بايستي فرش را غبارگيري نمائيد و آن‌گاه فرايند شستشوي فرش را شروع كنيد.براي شستشوي فرش‌هاي لاكي هرگز آن را معلق نكنيد. اين فعاليت موجب پخش شدن رنگ قرمز‌رنگ روي ريشه‌هاي سپيد فرش ميگردد و ظواهر فرش را حاد مي‌نمايد.براي خيساندن فرش لاكي به طبعً از آب سرد با دماي گوشه و كنار به كارگيري فرماييد. استعمال از آب گرم موجب پخش شدن رنگ فرش و زخم به بافت فرش لاكي ميگردد.براي شستن فرش لاكي هيچگاه از شوينده‌هاي كار كشته به كار گيري نكنيد. معمولاً استعمال از شامپو فرش يا اين كه پودر دستي شايسته ترين مورد براي شستن فرش لاكي در منزل به حساب ميآيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.