چگونه لكه بستني را از روي فرش پاك كنيم؟

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

چگونه لكه بستني را از روي فرش پاك كنيم؟

۱۲ بازديد

با پيشرفت دولت ها بشري و ارتقا شهر بهترين قاليشويي در مشهد  نشيني عموم مانند قبل وقت كافي و جاي مطلوب  براي شستشوي فرش هاي خويش به طريق سنتي را ندارند و قصد به سپردن فرش ها و قالي هاي خويش به قاليشويي را دارا هستند.
در قبل كه تجهيزات و امكانات توسعه يافته نبود عموم فرش ها و قالي هاي خويش را با وسايل سنتي همانند پارو ، فرچه ، آبگير و… مي شستند علاوه بر خستگي كه در طول اين فعاليت به وجود مي آمد سبب ساز مي‌شد فرش به اندازه كافي منزه نشود و در فيض به وجود داخل شدن لكه هاي رنگ زرد بر روي ريشه و بخش ها سپيد فرش ميشد.
يكي سوالهاي متداول كه امروزه خيلي از عموم با آن دست به يقه مي باشند تزكيه گونه هاي لكه هاي جانور بر روي فرش است كه ولي براي هركدام شيوه حلي وجود دارااست البته پاكيزگي نخستين را به فرش نمي دهد ، يكي‌از سوال هاي اين ميباشد كه به چه شكل لكه كيم را از روي فرش تميز كنيم؟
با پيشرفت جامعه ها بشري و ارتقاء شهر نشيني عموم مانند قبل وقت كافي و جاي مطلوب  براي شستشوي فرش هاي خويش به طريق سنتي را ندارند و تصميم به سپردن فرش ها و قالي هاي خويش به قاليشويي را دارا‌هستند.
در قبل كه تجهيزات و امكانات توسعه يافته نبود عموم فرش ها و قالي هاي خويش را با وسايل سنتي همانند پارو ، فرچه ، آبگير و… مي شستند علاوه بر خستگي كه در حين اين شغل به وجود مي آمد سبب مي‌شد فرش به اندازه كافي پاك نشود و در فيض به وجود وارد شدن لكه هاي زردرنگ بر روي ريشه و نصيب ها سپيد فرش مي‌شد.
يكي سوال ها متداول كه امروزه خيلي از عموم با آن دست به يقه ميباشند تزكيه اشكال لكه هاي جانور بر روي فرش است كه اما براي هر مورد منش حلي وجود داراست البته پاكيزگي اول را به فرش نمي دهد ، يكي‌از سوالهاي اين ميباشد كه چه طور لكه بستني قيفي را از روي فرش تميز كنيم؟
براي فهميدن پاسخ اين پرسش ادامه نوشته‌ي‌علمي را از دست ندهيد همينطور به شما سفارش ميدهيم براي شناخت با روش شستشوي فرش در قاليشويي ما مقاله ها ديگر ما‌را نيز مطالعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.