يك راه كلي خانگي براي لكه بري مبلمان

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

يك راه كلي خانگي براي لكه بري مبلمان

۱۲ بازديد

يكدست كتان را آغشته به محلول نتايج از ادغام  بهترين قاليشويي در مشهد  دو قطره صابون خانگي مايع و يك ليتر آب مي‌كنيم، و براين اساس روي لكه ها را به آرامي منزه مي‌كنيم.توجه به كار آوريد كه ماده هاي شوينده صرفا روي لكه ها قرار گيرد.از شامپو فرش نيز به جهت فرمولاسيون ايمن و كارآمد براي پاك كردن لكه فرش پارچه اي يا اين كه چرمي به كار گيري ميشود‌.در لحاظ داشته باشيد اين شيوه براي مبل هاي استيل و يا اين كه چوبي نمي‌باشد.نخست يك لگن را تا نصفه با آب ولرم لبريز نماييد و بعد طبق برچسب روي شامپو ترازو نام برده را با آب مخلوط فرماييد.مرحله بعدي هم زدن اين ادغام ميباشد تا تماماً كف نمايد درحال حاضر يكدست پاك را فقط به كف روي محلول آغشته كنيد و با ياري همين كف لكه مبل را تميز نمائيد. براي آبكشي به وسيله يكپارچه تبارك و منزه كف هاي مازاد را بگيريد و آن‌گاه به وسيله يك تشت منزه و پارچه نمدار مبلمان را آبكشي فرماييد.

نخستين معين نمائيد لكه مبل شما چه نوعي هست؟پيش از اينكه مبادرت به تماس با قاليشويي براي برطرف كردن لكه مبلمان خويش بكنيد نخست مسخص كنبد كه لك شما چه نوع لكي ميباشد و اينكه با لكه بر مبل خانگي برطرف ميگردد يا اين كه نه؟!
براي به كار گيري از محلول دست‌ساز لكه بري مبلمان در آغاز تشخيص نوع لكه و آن گاه تلاش مرتبط با آن اهميت دارااست.در پايين به اشكال لكه هاي مبلمان و تزكيه آنان اشاره مي‌گردد:
لكه ي جوهرنخست پارچه‌ي مبل را تر نمائيد و سپس يه خرده نمك روي آن بريزيد و با پنبه سطح مبل را پاك نمائيد.
لكه ي مبلمان چرميبه وسيله يك دستمال مرطوب به آرامي لكه را تميز نماييد در شرايطي كه لكه ي مشقت ميباشد ميتوان از مقدار يه خرده صابون خانگي استفاده نمود‌.
لكه ي رد سوختگي سيگاريك حبه قند را روي لكه بماليد و تا جايي ادامه دهيد كه لكه محو شود. محلول آب اكسيژنه نيز درين موردها كاربردي است.
لكه ي چربيدر حالتي كه لكه ي چربي سابق وجود ندارد لكه را با امداد مالش نمك به هم پا سرعت شغل بالا جذب و منزه نمائيد.
لكه ي ميوهدر شرايطي‌كه مبل شما ابريشمي ميباشد از ادغام آب و الكل به صورت هم اندازه به كار گيري فرمائيد و در‌صورتي‌كه مبل شما پشمي ميباشد از ادغام ۲۰ درصد آب اكسيژنه و چندين قطره آمونياك براي زدودن لكه ي ميوه فايده بگيريد.
لكه ي خونيك خمير از روش ادغام نشاسته در آب نتيجه ها نماييد و لكه خون را با اين خمير پوشش دهيد و اذن دهيد تا كم آب شود آن گاه با ياري يك برس قابل انعطاف آن را از مبل جداگانه فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.