روش خشكشويي تشك خوشخواب

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

روش خشكشويي تشك خوشخواب

۹ بازديد

مرحله خشكشويي مرحله بسيار مهمي ميباشد بهترين قاليشويي در مشهد  چرا‌كه همانگونه كه اشاره شد باقي ماندن نم در تشك سبب ساز پوسيدگي تدريجي آن ميشود. خشكشويي تشك مانند خشكشويي مبلمان در طول كوتاهي شكل مي‌گيرد و شما ميتوانيد در پهنا دو يا اين كه سه ساعت به راحتي از تشك خويش به كارگيري كنيد.
با به كارگيري از سرويس ها قاليشويي افرا، مي‌توانيد از تشك هاي عاري از آلودگي و نم لذت ببريد.


آيا به طريق خانگي شستشوي تشك خوشخواب اعمال بدهيم؟علاوه بر به كارگيري از سرويس ها قاليشويي ها براي شستشوي تشك خوشخواب، شيوه هاي خانگي نيز جهت شستشوي تشك ها وجود داراست البته از انجايي كه شستشو با آب قدمت را تشك را مي كاهد و بوي نم تشك بسيار نامطبوع است بهتراست از سرويس ها قاليشويي ها دراين مورد منفعت بگيريد. علاوه بر اين با استعمال از سرويس ها قاليشويي افرا، تشك به طور كامل ضدعفوني و عاري از باكتري مي‌گردد كه ممكن ميباشد شستشو در خانه به اينگونه سود اي نرسد.در شرايطي كه دوست داشته باشيد ميتوانيد تشك هاي خويش را در خانه نيز شستشو دهيد.
چنانچه تشك فنر دار وجود ندارد ميتوانيد آن را در ايوان يا اين كه ايوان و يا اين كه در خزينه پهن فرماييد و آب داغ را روي تشك اسپري كنيد و آن گاه مواد شوينده ضد عفوني كننده اسپري فرمائيد.
با اسفنج روي تشك را تماما بشوريد و مجدد آب داغ رو تشك اسپري كنيد.
اعتنا فرماييد كه آب نبايد به طور كامل وارد تشك گردد و تنها بايستي به سطح آن رسد.
به هيچ وجه آب را بدون واسطه روي تشك نريزيد چون كه تشك مي پوسد و فنرهاي آن زنگ ميزند.
آنگاه آن را در اطراف گشوده در معرض روشنايي خورشيد قرار دهيد تا همه باكتري ها و آلودگي هاي از في مابين برود.
فيض گيري :
شستشوي اشكال تشك هاي خوشخواب بايستي به گونه اي باشد كه به آن‌ها آسيبي نرسد، خشكشويي در خانه شايسته ترين راه و روش آن ميباشد و كثيفي را از آن خارج مي كشد. از سرويس ها در خانه قاليشويي افرا خشكشويي تشك خوشخواب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.